חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

חיזוק מערכת החיסון: איך תשיגו בריאות טובה יותר?


מערכת חיסון חזקה ופעילה נועדה להגן על הגוף מפני זיהומים שונים וחשוב מאוד לחזק אותה במשך כל ימות השנה לא רק בחורף. אף פעם אי אפשר לדעת מתי ומהיכן יגיע הווירוס (נגיף) הבא וכדאי שהגוף ידע להתמודד עם כל אתגר. 

יש לקחת בחשבון, שמערכת החיסון עשויה להיחלש בתקופות של חוסר איזון הורמונלי, מעברים בין עונות או בעקבות תהליך ההזדקנות. לכן יהיו אנשים שיידרשו להשקיע יותר מאחרים בחיזוק מערכת החיסון. שינוי משמעותי באורח החיים יכול מאוד לסייע בהשגת בריאות טובה יותר ובשמירת המערכת החיסונית.

לישון ולהירגע למען הבריאות

חיזוק מערכת החיסון מתחילה בגמילה מהרגלים שליליים ויישום של הרגלים בריאים. נסו להפחית את הצריכה של אלכוהול וקפאין ולהפסיק את העישון. 

מתח אף הוא גורם להיחלשות המערכת כאשר למתח השפעה על נדודי שינה. על מנת להתמודד עם מתח מומלץ לנסות לנהל את הלחץ, כל אחד בדרך האפקטיבית ביותר עבורו. ניתן לאמץ טכניקות הרגעה והרפיה שונות דוגמת יוגה, מדיטציה, נשימות. 

מחסור בשינה כתוצאה מלחץ או מכל סיבה אחרת מעלה את רמות הורמון הקורטיזול בגוף שלך, שיכול לפגוע בחוזק החיסוני לכן יש לשאוף לשינה שנעה בין 6-8 שעות בלילה. בשינה, לעומת זאת, הגוף מייצר מלטונין, הורמון שמשחק תפקיד במניעת מחלות מסוימות. השקיעו בהשגת שינה איכותית וחיים במינימום לחץ. 

קופון הנחה סמבוכל

להתחזק תוך כדי תנועה

פעילות גופנית סדירה עשויה להועיל לחיזוק מערכת החיסון כולל שמירה על משקל תקין. פעילות גופנית יכולה להוריד את הסיכון למחלות כרוניות וגם לשחרר אנדורפינים האחראים על הפחתת הכאב והעלאת מצב הרוח וכך לשפר את התגובה החיסונית של הגוף. 

בנוסף, ספורט יכול להפחית את הסיכוי למחלות לב ומסייע בשמירת העצמות חזקות, יכול לעזור בשטיפת החיידקים מהריאות ודרכי הנשימה וגורם לשינוי בנוגדנים ובתאי הדם הלבנים. עם זאת הכל במינון הנכוןפעילות גופנית מאומצת מעבר ליכולתכם יכולה להזיק. נסו למצוא פעילות נעימה בה תוכלו להתמיד בקצב שלכם מחדר כושר, הליכה בחוץ ועד רכיבה על אופניים. 

לאכול בריא – להשלים את החסר

אין ספק שלתפריט התזונתי השפעה ישירה על מערכת החיסון וחשוב לבחון אם אתם סובלים מחסכים תזונתיים וזקוקים להשלמה של ויטמינים ומינרלים, כי מחסור בוויטמינים ומינרלים מסוימים עשוי להעלות את הסבירות לזיהום כמו למשל מחסור באבץ וויטמין 3D ועוד. 

אפשר גם לסגל הרגלי תזונה מאוזנים השמשים כתזונה תומכת - מאכלים מומלצים לחיזוק בעלי תכונות אנטי ויראליות המסייעות להילחם בזיהומים כמו למשל, אורגנו, טימין, קינמון. 

מומלץ להעשיר את התפריט גם בפירות הדר שמכילים כמות גבוהה של ויטמין C שנחשב כמגביר את ייצור תאי הדם הלבנים המסייעים למאבק בזיהומים, ברוקולי שעשיר בנוגדי חמצון וסיבים חיוניים ושום, שהינו בעל תכונות המגבירות את החסינות של הגוף כמו גם ג'ינג'ר שעשוי לסייע בהפחתת דלקתיות. 

סודות הסמבוק השחור

הסמבוק השחור משמש לאורך מאות בשנים כצמח מאכל ומרפא והינו בעל תכונות אנטי וירליות. יש מחקרים התומכים בכך שהוא יכול לחזק את מערכת החיסון ולקצר את משך ימי מחלת השפעת. הפלבנואידים בסמבוק שחור משפיע על ייצור ציטוקינים דלקתיים שיכולים להועיל בהפעלת המערכת החיסונית. הסמבוק מספק לגוף נוגדי חמצון חזקים ביותר המגבירים את התגובה החיסונית הטבעית של הגוף מהסיבה הפשוטה שבצמח יש ריכוז גבוה במיוחד של פלבנואידים מסוימים הנקראים אנתוציאנינים האחראים על חתימת הצבע הסגול העמוק של פרי והם נוגדי חמצון חזקים ביותר המשפרים את תגובת החיסון של הגוף. סמבוכל מכיל תמצית ייחודית עשירה בפלבנואידים נוגדי חמצון הידועים בספרות העממית והמדעית כתומכים בחיסון. תהליך הייצור הייחודי של סמבוכל רותם את הכוח הטבעי של פרי הסמבוק השחור המכיל את האנתוציאנינים הללו והתוצאה היא תוסף תזונה התורם לחיזוק המערכת החיסונית ומשרה הגנה לכל המשפחה. סדרת המוצרים פותחה על ידי וירולוג בעל שם עולמי בשנת 1991 לאחר שנים של מחקר וסדרת המוצרים היא הנחקרת ביותר של סמבוק שחור בעולם. 

קופון הנחה סמבוכל

יצירת קשרדלג על יצירת קשר

יצירת קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד