חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

קורונה, שפעת ושאר מחלות וירליות אחרות - עצות להתמודדות


העונה הקרה מחכה מעבר לפינה ויחד עם ירידה בטמפרטורות, רוחות וגשמים מגיעים גם הנגיפים. עד לכתיבת שורות אלה עוד לא נמצא החיסון לקורונה, כך שבחורף הקרוב עומדים בפנינו איומים רבים מקורונה דרך שפעת ועד מחלות וירליות אחרות שלא נעלמו מהעולםלכל זה תוסיפו את המחסור הפוטנציאלי בחיסונים לשפעת ומחקרים שונים שבחנו את הקשר בין שפעת לקורונה ושינויים במזג האוויר שמחלישים את המערכת החיסונית והרי לכם חורף מאתגר במיוחד.

אבל אל תילחצו, כי על פי מחקרים לחץ רק מחליש את המערכת החיסונית ומעלה את הסיכון להחמרת התסמינים. חשוב להשקיע בבריאות ובתפקוד, בשמירה על היגיינה לצורך מניעת הידבקות ובשמירה על אורח חיים בריא להתמודדות טובה ויעילה יותר עם נגיפים. אז איך תוכלו לחזק את המערכת החיסונית ולהתמודד עם האיומים הבריאותיים?

פעילות גופנית ותזונה מיטבית
שינויים באורח החיים יכולים לחולל שינוי גדול. מחקרים שונים מצביעים על כך שעישון וצריכה גבוהה של אלכוהול עשויים להחליש את המערכת החיסונית בעוד תזונה נכונה, שמירה על משקל תקין ועיסוק בפעילות גופנית על בסיס קבוע יכולים לחזק את הגוףהסיבות לכך הן רבות: בעת פעילות גופנית משתחררים אנדורפינים שמעלים את מצב הרוח ומורידים את הסטרס וכאמור, לחץ לא תורם למערכת החיסונית רק להחלשתה.

באמצעות פעילות גופנית אפשר לשמור על משקל תקין ויש מחקרים שהראו שבעלי משקל עודף מועדים יותר לסבול ממחלות ובעלי קושי גדול יותר להתמודד עם נגיפים. עם זאת, חשוב להבין שהמתח להתעמלות שבריאה לגוף היא מתינות ופעילות גופנית אינטנסיבית עשויה לגרום לאפקט ההפוך ולפגוע במערכת החיסונית. 

קופון הנחה מעודכן - סמבוכל

דפוסי אכילה נכונים ותוספות שעושות הבדל
אוכל מעובד ועתיר סוכר יכול לפגוע במערכת החיסון בעוד תזונה מאוזנת ומועשרת בוויטמינים ומינרלים יכולה לעזור בחיזוק המערכת החיסונית. תרכובת שום ידועה ביכולתה להגביר את פעילות המערכת וכך גם מזון עשיר בוויטמין C אשר מסייע במיוחד בהתמודדות עם זיהומים בדרכי הנשימה העליונות. תזונה עשירה בפירות וירקות העשירים בנוגדי חמצון יכולים לשפר את התגובה החיסונית. אבץ אף הוא נחשב יעיל בקיצור משך ההצטננות וגם מחסור ויטמין D יכול לסייע, במיוחד כי מחסור בוויטמין D מעלה את הסיכוי לחלות. 

מתח, כאמור, יכול להוביל לנזק ולפגיעות המערכת ולכן, חשוב לנסות ולהירגע ככל שניתן. כל אחד נרגע בדרך אחרת ובסגנון אחר: יש מי שמסייע להם לאמץ טכניקות הרפיה ורגיעה כמו דמיון מודרך, מיינדפולנס ואחרים עוסקים בטאי צ'י, תרגול נשימות עמוקות, מדיטציההורדת מתח מסייעת גם בשנת לילה טובה החיונית לתפקוד טוב, כי במהלך שינה הגוף מתחזק כך שהוא יוכל להתמודד טוב יותר עם זיהומים. אולי לא ידעתם, אבל מדענים בדקו וראו שצחוק יכול להעלות את מצב הרוח ולהוריד את רמת הסטרס.

חשוב לשמור גם על כללי היגיינה כדי למנוע סיכון של הידבקות בין אם מדובר בשטיפת ידיים עם סבון, חבישת מסיכות פנים ושמירה על מרחק, שימוש באלכו ג'ל, כיבוס הבגדים וחיטוי משטחים לפני נגיעה. 

אל תסמכו על המזל! תנו לעצמכם חיזוק שיעזור לכם להתמודד עם הנגיפים השונים כמו סמבוכל המבוסס על פרי הסמבוק שחור שנחשב לצמח עוצמתי במיוחד בכל הנוגע לחיזוק מערכת החיסון וההתמודדות עם שפעת. סמבוכל הוא המוצר הנחקר ביותר של פרי סמבוק שחור ויש הרבה מאמרים עממיים ומדעיים שפורסמו עליו

מיצוי פרי הסמבוק השחור יכול לסייע בהקלה בתופעות של גודש באף, כאב גרון, נזלת, שיעול, צמרמורות ועוד תסמינים הנקשרים למחלות וירליות שונות. 

קופון הנחה מעודכן - סמבוכל

צרו קשרדלג על צרו קשר

צרו קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד