חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

איך לחזק את מערכת החיסון לקראת החורף


באופן טבעי, בחורף גובר החשש מפני תחלואה גבוהה ובעונה הקרה הקרובה החשש גדול עוד יותר בגלל מגפת הקורונה ושובה של השפעת, כאשר מסתמן מחסור בחיסונים נגד שפעת.לכן, נראה שזהו הזמן המושלם לחזק את מערכת החיסון כך שהיא תוכל לעמוד בפני גורמים עוינים המסכנים את הבריאות. הבשורות המעודדות הן שחיזוק מערכת החיסון אפשרית באמצעות שינויים משמעותיים באורח החיים ותוספי תזונה חיוניים. ריכזנו למענכם כמה המלצות שיעזרו לכם לחזק את המערכת החיסונית.
לאכול נכון כדי להתחזק
לתזונה חלק בלתי נפרד בתפקוד החיסוני ומחקרים שונים הצביעו על כך שחסרים באבץ, ברזל, חומצה פולית וויטמין C עשויים לפגוע בתגובה החיסונית. זו הסיבה שחשוב לנהל תפריט תזונתי עשיר במיוחד בוויטמינים ומינרלים אלה, אך יש לבצע בדיקת דם כדי להימנע גם ממצב של מחסור אך גם ממצב של כמות גבוהה מדי של מינרלים או ויטמינים, שגם הוא אינו בריא לגוף.
יש גם מאכלים ספציפיים שנחקרו בהקשר של חיזוק המערכת החיסונית, כי הם מכילים רכיבים מחזקים כמו:
  • פירות הדר, שהם מקור מצוין לוויטמין C המגביר את ייצור כדוריות הדם הלבנות שנחשבות חיוניות למאבק בזיהומים
  • ג'ינג'ר, שיש לו מאפיינים אנטי דלקתיים שיכולים לעזור להתמודד עם מחלות דלקתיות
  • יוגורטים פרוביוטיים
  • דגים שהם מקור לחומצות שומן אומגה 3 כמו סלמון וטונה
  • ותרד, שיכול לחזק את המערכת החיסונית כי הוא מכיל רכיבים חיוניים רבים ונוגדי חמצון כמו פלבנואידים, קרוטנואידים, ויטמין סי וויטמין E שתומכים במערכת החיסון.
צריכת נוזלים אף היא חיונית לפעילות מערכת החיסון וחשוב למנוע מצב של התייבשות.
קופון הנחה מעודכן - סמבוכל
חיזוק תוך כדי תנועה
במסגרת שינויים באורח החיים פעילות גופנית מתונה וסדירה היא בהחלט אקט שעליכם לשקול בשל ההשפעות החיוביות שלה על חיזוק מערכת החיסון. סקירה שפורסמה בכתב העת Journal of Sport and Health Science מצאה כי השמנת יתר וחוסר פעילות יכולים לגרוע בתפקוד המערכת החיסונית ואילו אימון גופני יכול לסייע בשיפור הפעילות החיסונית ואף לסייע בהפחתת שיעורי התמותה ממחלות בדרכי הנשימה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שפעילות גופנית מאומצת ואינטנסיבית עשויה לפגוע בתפקוד ולהחליש את מערכת החיסון ולכן כמו כל דבר בחיים – האיזון קובע!
להירגע ולישון טוב יותר
הורדת רמת הלחץ אף היא חשובה לפעילות תקינה של המערכת החיסונית ומחקרים רבים אישרו את הקשר בין תפקוד חיסוני מיטבי לרגיעה והרפיה. תגובת לחץ עשויה לדכא את מערכת החיסון ובעקבות כך עולה הסיכוי למחלות וזיהומים. לחץ יכול גם לגרום למצב של נדודי ובעיות שינה ושנת לילה טובה חיונית למערכת החיסונית. חשוב למצוא את הדרכים האפקטיביות עבורכם להתמודד עם לחץ ולהפחית מתח וחרדה בין אם אלה טכניקות של נשימות עמוקות, הרפיה, דמיון מודרך, מיינדפולנס, יוגה, מדיטציה, האזנה למוסיקה מרגיעה, התעמלות וכדומה.
סמבוק שחור לעידוד המערכת החיסונית וקיצור תסמיני השפעת
הגוף שלנו לא תמיד מצליח לקבל את כל הרכיבים להם הוא זקוק לתפקוד אופטימלי דרך המזון ועם הלחץ מפני שפעת ובמיוחד שפעת בהיריון עולה החשיבות של תוספי תזונה שיכולים לסייע במשימה.
סמבוק שחור נחשב לפרי עוצמתי במיוחד ויעילותו הוכחה בהקשר של הפחתת סימפטומים של שפעת כל עוד צורכים אותו בתחילת המחלה. ברפואה העממית השתמשו בסמבוק השחור כדי להקל גם על בעיות בסינוסים ובתסמיני הצטננות. סמבוכל הוא מוצר הסמבוק השחור הנחקר ביותר בעולם והוא כולל תמצית מיוחדת ומרוכזת במיוחד עם החומר הפעיל על בסיס פרי הסמבוק השחור העשיר בנוגדי חמצון. למעשה, כל 5 מ"ל סירופ סמבוכל מכילים 1,900 מ"ג רכז פרי סמבוק שחור. המוצר מתאים גם לתסמיני שפעת וגם לחיזוק המערכת החיסונית.
קופון הנחה מעודכן - סמבוכל
צרו קשרדלג על צרו קשר

צרו קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד