חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

חיזוק מערכת החיסון לילדים



באמצעות תזונה מאוזנת ותוספים חשובים, וכן הרגלי חיים טובים, ניתן לחזק את מערכת החיסון של הילדים. ריכזנו כמה עצות וכללי זהב כיצד ליצור אורח חיים בריא יותר לילדים תוך שימת דגש על מערכת חיסון חזקה יותר.
* העשירו את התזונה בפרוביוטיקה, נוגדי חמצון וויטמין C
* דאגו שהילד ישן היטב בלילה ויעסוק בפעילות גופנית
* פרי הסמבוק השחור נקשר במחקרים בהפחתת תסמיני השפעת וקיצור משך המחלה

החורף כבר כאן ועמו מתקפת הוירוסים בקרב הילדים. חיזוק מערכת החיסון לילדים יכולה לסייע בתהליך ההגנה מפני מחלות ובהחלמה מהירה יותר. קיימות דרכים שונות לחיזוק ובניית מערכת חיסונית חזקה יותר בקרב פעוטות, ילדים ומתבגרים. הנה כמה המלצות.
מה כדאי לאכול כדי לחזק את מערכת החיסון?
התפריט התזונתי של הילדים משפיע מאוד על מערכת החיסון שלהם. כדאי להעשיר את התזונה היומיומית במאכלים שמבוססים על רכיבים לחיזוק התגובה החיסונית. שקדים למשל, עשירים בויטמין E וחומרים המשפרים את פעילות החיסונית וניתן לשלב אותם בשייקים או במנת שיבולת שועל. פירות יער עשירים בנוגדי חמצון שיכולים לסייע בשמירה על המערכת החיסונית בין אם מדובר בתותים, אוכמניות או חמוציות.
יוגורט פרוביוטי אף הוא נחשב מומלץ מאוד במיוחד להתמודדות מול וירוסים שקשורים למערכת העיכול ולקיבה. כדאי להעשיר את הצלחת גם בירקות ירוקים כמו ברוקולי ועלים כהים כמו תרד, כמו גם בפירות הדר העשירים בויטמין C.
שמירה על תזונה נכונה יכולה לצמצם גם מצב של משקל עודף או בעיות סוכר שיכולים להעלות את הסיכון לפגיעה במערכת החיסון.
קופון הנחה מעודכן - סמבוכל
אילו הרגלי חיים משפיעים על מערכת החיסון של ילדינו?
השינה חיונית מאוד לתפקוד המערכת החיסונית של ילדים ומבוגרים. חשוב לשמור על שגרת שינה יומיומית, להכין את חדר השינה מבחינת תנאים אופטימאליים לשינה, כיבוי המסכים ויצירת אווירה רגועה. מחקרים הצביעו על כך שילדים שלא ישנו טוב או מספיק שעות היו בסיכון גבוה יותר למחלות. 
פעילות גופנית אף היא מומלצת על בסיס קבוע כיוון שהיא מגבירה את פעילות תאי הדם הלבנים. אפשר למצוא עם הילד פעילות גופנית מתונה בה הוא יוכל להתמיד או לגוון בין פעילויות כמו שחייה, ריצה, כדורסל, כדורגל ועוד.
במסגרת הפעילות הגופנית ניתן לשמור גם על איזון ברמות המתח, החרדה והלחץ שאיזונם חשוב מאוד לפעילות החיסונית. גורמים פסיכולוגיים משפיעים על מערכת החיסונית ואפשר למצוא עם הילד טכניקות להרגעה כמו נשימות, דמיון מודרך ואפילו יוגה לילדים ולמנוע ממנו ככל שניתן מצבי לחץ כמו למשל לחץ בלימודים או מצבים מלחיצים אחרים או להקנות לו כלים להתמודדות עם מצבים אלה כדי להפחית פגיעה של הלחץ בתפקוד.
שימו לב שפעילות גופנית תחרותית ומאומצת עשויה ליצור אפקט הפוך ולפגוע במערכת החיסון.
מומלץ ליזום פעילויות ספורטיביות וחשיפה מתונה מדודה באור השמש על מנת לאפשר לילד לספוג ויטמין D שחיוני לתפקוד תקין של מערכת החיסון.
כיצד פרי הסמבוק השחור יכול לסייע?
במקרים רבים לא פשוט לשלוט בתפריט התזונתי של הילדים ולא תמיד הילדים גם מקבלים את כל אבות המזון והרכיבים החיוניים. אפשר לבצע בדיקות על מנת לבחון אם יש חסרים שכדאי להשלים באמצעות תוספים כמו ויטמינים ומינרלים. פרי סמבוק שחור למשל נחשב לצמח שמסייע לתגובה יעילה יותר של המערכת החיסונית וגם אפקטיבי בקיצור משך ותסמיני שפעת. הפרי מכיל את הפלבנואידים ציאנים ופרואנטוציאנים, שנותנים לו את צבעו השחור-סגול החזק וידועים כנוגדי חמצון טבעיים חזקים ביותר, המגנים על התאים מפני נזק.
סמבוכל הוא המוצר הנחקר המרוכז ביותר של פרי הסמבוק השחור, מכיל תוספת של אבץ וויטמין C ומגיע גם בפורמולה המותאמת לטעם של הילדים.
היו עם יד על הדופק בנוגע לתסמינים שמבשרים על מחלה, עזרו לילדים שלכם לשמור על היגיינה ושמירת מרחק במידת הצורך מילדים ומבוגרים חולים, וחפשו איך ניתן להעשיר את התזונה ולשדרג הרגלי חיים להשגת מערכת חיסונית טובה יותר.
קופון הנחה מעודכן - סמבוכל
צרו קשרדלג על צרו קשר

צרו קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד