חיפושדלג על חיפוש
פרמה גורי - חלק מהטבע שלך pharma guri - coming from nature
חיפושדלג על חיפוש
דלג על

שיטות ששווה לנסות לחיזוק מערכת החיסון של ילדים


רוצים לחזק את מערכת החיסון של ילדיכם? ריכזנו בשבילכם כמה הרגלים קלים ליישום, שיכולים לחולל שינוי לטובה. רגע לפני החורף – זה הזמן להתחיל במבצע חיזוק.
* שומרים על תזונה בריאה ותפריט מאוזן שמתאים לילדים
* מוודאים שהילדים ישנים שנת לילה טובה ופעילים פיזית 
* סמבוק שחור יכול לעזור לחזק את מערכת החיסון

עונת המעבר כבר כאן וזה הזמן לחשוב על חיזוק מערכת החיסון של הילדים, במיוחד כשמגפת הקורונה עדיין משתוללת בעולם. 
ריכזנו בשבילכם כמה דרכים פשוטות ליישם שיעזרו לכם לחזק את מערכת החיסון של הילדים ולהתמודד עם מערכת חיסונית חלשה
הרגלי אכילה בריאים
לתפריט התזונתי יש השפעה אדירה על המערכת החיסונית. אף על פי שילדים רבים מעדיפים את האוכל הפחוות בריא, כדאי לדעת שככל שתציעו להם יותר ירקות ופירות בתפריט, ותקנו פחות מזון מעובד ועתיר סוכר, שומן ומלח, כך יהיה להם קל יותר להתרגל לשינוי. 
נוסף על מילוי המקרר בעושר של ירקות ופירות, כדאי גם למלא את המזווה באגוזים ובכלל, בכל קבוצות המזון השונות כדי שהילדים יקבלו את הוויטמינים והמינרלים שנדרשים להם, במיוחד בשלבי הגדילה וההתפתחות. אם אין לכם שום ניסיון וידע בתחום, תמיד תוכלו להתייעץ עם תזונאית.
חיידקי המעיים הטובים גם הם משפיעים לטובה על פעילותה של מערכת החיסון ולכן, שלבו בתפריט מזון פרוביוטי, סיבים, דגנים מלאים ואגוזים וזרעים - כי כל אלה מעודדים שגשוג של החיידקים הטובים.
לישון ולהתחזק
שינה טובה היא חיונית לתפקוד המיטבי של הילדים וגם ליעילותה של התגובה החיסונית שלהם. 
פעוטות אמורים לישון 11-14 שעות בלילה וילדים ונוער זקוקים ל-10-13 שעות שינה. כדי להקל על הילדים להירדם בשעה הרצויה, הקפידו על שעות שינה ויקציה קבועות ושגרת שינה קבועה או טקס שינה קבוע שיעזור לילדים להיכנס לאווירה נינוחה ורגועה, ולהירדם מהר יותר.
בנוסף, כבר בגיל צעיר אפשר ללמד את הילדים טכניקות הרפיה ורגיעה שיעזרו להם לישון טוב יותר וגם להירגע בסיטואציות שמלחיצות אותם, כי לחץ יכול לגרום לבעיות במערכת החיסון.
התעמלות לגוף ולנפש
פעילות גופנית היא דרך נהדרת להתחזק ואפילו ילדים שלא נמשכים באופן טבעי לתנועה יכולים ליהנות מהפעילות המתאימה להם. 
כדי למצוא את הפעילות המתאימה, חשפו את הילדים לסוגים שונים של ספורט - יוגה, אומנויות לחימה, משחקי כדור או כל פעילות אחרת.
החיזוק הצמחי
נוסף על כל אלה, אפשר להוסיף חיזוקים כמו סמבוק שחור - פרי עשיר בחומרים מזינים, ויטמינים, נוגדי חמצון ורכיבים אנטי דלקתיים שיכולים לשפר את התגובה החיסונית. 
אפשר לצרוך את הפרי בצורת תוסף תזונה, כמו מוצרי סמבוכל – מותג סמבוק שחור שנחקר ומציע גם פורמולות מיוחדות לילדים.
קופון הנחה - סמבוכל
צרו קשרדלג על צרו קשר

צרו קשר

*
*
מין
* שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה
*
checked
עבור לתוכן העמוד